CCC walczy o młodych klientów

Ruszyła nowa odsłona kampanii "CCC Youngsters".

Sieć sklepów obuwniczych CCC wystartowała z nową, specjalną odsłoną kampanii – CCC Youngsters. Działania mają dotyczyć nie tylko prezentacji nowej kolekcji, są kierowane szczególnie do grupy 19-25, czyli studentów i młodych ludzi rozpoczynających dorosłe życie.

Intensywna kampania startuje po wprowadzeniu dwóch innych sezonowych odsłon: Wiosna i Dzieci.
– Głównym celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie. Chcemy także przyciągnąć nowych klientów. To nowa, młoda twarz naszej marki – mówi Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii marketingowej CCC.
CCC chce się prezentować jako marka bliska, intuicyjna, energetyczna i modna.
W nowym spocie szczególne miejsce zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych od tego sezonu w salonach CCC, takich jak New Balance i Puma.
      

Kampania CCC Youngsters będzie prowadzona przez prawie 1,5 miesiąca na pięciu rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i mediach społecznościowych. W ramach kampanii emitowane będą spoty reklamowe o długości: 60, 30 i 15 sekund. Istotne miejsca komunikacji w ramach kampanii to również sklepy, lightboksy, witryny, blendy, nośniki digital signage i materiały POS.

Za kreację i realizację spotu odpowiada Change Serviceplan. Spot został wyprodukowany w studiu filmowym Lemon. Za fotografie wykorzystujące różne techniki odpowiada Łukasz Ziętek, za reżyserię spotu  – kolektyw Państwo Rodzeństwo. Za stylizacje wykorzystane w filmach reklamowych odpowiadają Marta Kalinowska i Olga Piekarska. Za zakup i planowanie mediów – MullenLowe MediaHub.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.