"Cztery Kąty" w nowej szacie

Numer z nowym logo, szatą graficzną i rubrykami, wspiera promocja w mediach Agory, kinach i na nośnikach zewnętrznych.

Na rynek trafia miesięcznik "Cztery Kąty", w nowej odsłonie - z nowymi rubrykami, szatą graficzną i układem treści. 

- Wprowadzamy zmiany przede wszystkim dlatego, że dorosło nam nowe pokolenie czytelników - młodych ludzi, którzy kupują i urządzają pierwsze w swoim życiu mieszkanie lub muszą je przearanżować dla powiększającej się rodziny. Będziemy dla nich wsparciem i inspiracją - tłumaczy zmianę Ilona Szajkowska, redaktor naczelna miesięcznika.

W miesięczniku pojawiły się nowe rubryki, m.in. "Nowy trend" , "Polska marka", "Z Instagrama", sonda przeprowadzana wśród czytelników na temat różnych rozwiązań architektonicznych i aranżacyjnych i rubryka poświęcona rękodziełu artystycznemu. 

Zmianę widać na okładce na której - oprócz  głównego zdjęcia - znajdować się będą  dodatkowe grafiki obrazujące  tematy poruszane w każdym numerze. Nowe - odświeżone - jest też logo, czcionka oraz inne elementy nawigacji. Każde wydanie będzie podzielone według poszczególnych pomieszczeń mieszkania.

Do wydania, w cenie 6,99 zł, wydawnictwo dołącza egzemplarz "Niezbędnika ogrodnika".

Numer wspiera promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, "Co jest grane 24", "Mój Piękny Ogród"), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w telewizji (Domo+, Romance TV, TVN i stacje tematyczne), w kinach sieci Helios oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej CityInfoTV. Kreację kampanii przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.