Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

Akcja prowadzona jest w 10 największych obiektach handlowych w Polsce.

Huawei wykorzystał niestandardowy format nośników OOH do promocji smartfonów Huawei P20 Pro - kampanii, której twarzą jest ambasador marki Robert Lewandowski. W warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy flagi bannerowe wzbogacono o wystające motyle. To jeden z symboli trwającej ogólnopolskiej kampanii wykorzystującej między innymi nośniki reklamy zewnętrznej.

Kampanię na zlecenie domu mediowego Wavemaker obsłużyła agencja OOH Media Polska.   

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.