Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro
Akcja prowadzona jest w 10 największych obiektach handlowych w Polsce.
Huawei wykorzystał niestandardowy format nośników OOH do promocji smartfonów Huawei P20 Pro - kampanii, której twarzą jest ambasador marki Robert Lewandowski. W warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy flagi bannerowe wzbogacono o wystające motyle. To jeden z symboli trwającej ogólnopolskiej kampanii wykorzystującej między innymi nośniki reklamy zewnętrznej.
Kampanię na zlecenie domu mediowego Wavemaker obsłużyła agencja OOH Media Polska.
Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane