"Mój ogród, moje miejsce" - Maja Popielarska w nowym filmie z serii Bohater Domu.
Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej, nietypowej odsłony. 1 kwietnia 2018 wystartowała emisja spotu reklamowego pod tytułem "Mój ogród, moje miejsce".
Bohaterami nowego epizodu z serii „Bohater Domu” zostali Maja Popielarska, dziennikarka i autorka książek, ekspertka w dziedzinie urządzania ogrodów i uprawy roślin, a przede wszystkim wielbicielka sztuki ogrodniczej oraz jej ukochany ogród.
Film opowiada prawdziwą historię, która dowodzi, że warto realizować swoje marzenia i odważnie podejmować ambitne wyzwania. Wszystkie filmy z serii „Bohater Domu” niosą pozytywne przesłanie. Zachęcają nas do zmian w swoim najbliższym otoczeniu, aby żyło się lepiej i piękniej, podpowiadają gdzie szukać inspiracji. Namawiają do korzystania z dobrych doświadczeń i porad ekspertów.
„Historie Bohaterów Domu pisze samo życie. Uczą nas, inspirują i dodają odwagi do realizacji swoich marzeń. Takie jest także przesłanie naszej najnowszej kampanii. Maja Popielarska jest ekspertem, ale również, a może przede wszystkim kocha ogrody. Jej własny ogród jest najlepszym przykładem, czym może się stać jeśli tylko o niego zadbamy.” - komentuje Joanna Próchnicka, dyrektor komunikacji Leroy Merlin.
W trakcie produkcji powstały trzy wersje filmu przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz na Facebook’u.
Agencja: Engine
Produkcja: Dynamo
Post-produkcja: Delapost
Zakup mediów offline i VOD: Starcom
Działania digital: Mets, Wavemaker
Adres strony: www.bohaterdomu.pl