Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansują w Walk Creative

Obejmą nowo utworzone stanowiska account supervisorów.

od lewej: Katarzyna Popielarczyk, Angelika Kobylarz
od lewej: Katarzyna Popielarczyk, Angelika Kobylarz
Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansowały w strukturach Walk Creative na account supervisorów. Są to nowo utworzone stanowiska, które powstały w drodze rozwoju wprowadzonych w ubiegłym roku tzw. stołów klienckich – rozwiązania mającego na celu zwiększenie efektywności pracy i polepszenie przepływu informacji między pracownikami. Stoły to inaczej wyodrębnione zespoły projektowe, złożone z client service, kreacji i DTP, skierowane do obsługi poszczególnych klientów.

Angelika Kobylarz dołączyła do Walk Creative we wrześniu 2016 r. jako senior account manager. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym działania m.in. dla Vision Express. Wcześniej pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługiwała m.in.: Costa Coffee, Fundację Zwierzęca Polana, Herbapol, Oceanic, Województwo Lubelskie czy Vision Express. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TippingPoint (Grupa TBWA) przy obsłudze takich marek jak BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex.

Katarzyna Popielarczyk specjalizuje się w działaniach z obszarów BTL, shopper i field marketing. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem realizującym działania m.in. dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Współpracę z Walk rozpoczęła w 2013 r. od pracy w agencji partnerskiej – Fabryce Pomysłów – jako account executive. Następnie objęła stanowisko account managera w Walk Promotion, na którym była odpowiedzialna za realizację działań dla takich klientów jak Grupa Eurocash, Hala Koszyki czy Żywiec Zdrój. W 2016 r., po połączeniu dwóch unitów grupy marketingowej Walk, dołączyła do zespołu Walk Creative jako senior account manager.

Katarzyna Kacprzak 249 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.