Euroloan reklamuje pożyczki z limitem odnawialnym [wideo]
Kampanię dla fińskiej firmy fintech przygotowały: Scholz & Friends Warszawa, Spark Foundry i Bluerank.
– Limit odnawialny to produkt, który nas wyróżnia na rynku, ale wciąż nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę z jego zalet. A jest to rozwiązanie bardzo praktyczne, umożliwiające wielokrotne sięganie po środki finansowe, bez konieczności składania kolejnych wniosków. Jednocześnie pozwala na dużo bardziej elastyczne korzystanie ze środków dostępnych w ramach limitu niż w przypadku klasycznej pożyczki gotówkowej – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Mash Poland, właściciela marki Euroloan. – Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię tłumaczącą w prosty, a zarazem żartobliwy sposób, jak działa limit odnawialny.
Kampania potrwa do końca czerwca. Media plan obejmuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne oraz internet. Wiosenną reklamę pożyczki z limitem odnawialnym, podobnie jak poprzednie rysunkowe spoty z Finami, przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup TV odpowiadał dom mediowy Spark Foundry, działania w internecie realizuje agencja Bluerank.
Wywodząca się z Finlandii firma pożyczkowa Euroloan (jeden z tzw. fintechów, czyli firm opierających dostępność usług finansowych na nowych technologiach), zdecydowała się na szerokie wejście marketingowo-reklamowe w Polsce wiosną ub.r., choć na naszym rynku jest już obecna od 2013 r.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane