Provident chce mocno namieszać na rynku

Największa firma zaoferuje pożyczki do 1,5 tys. zł bez żadnych kosztów, tylko dla nowych klientów.

Największa w kraju firma pożyczkowa Provident Polska postanowiła rzucić konkurencji mocne wyzwanie – zaoferuje pożyczki bez żadnych kosztów. Od 500 do 1,5 tys. zł, wyłącznie dla nowych klientów. Klienci będą musieli zwrócić dokładnie tyle, ile pożyczyli, bez oprocentowania ani żadnych dodatkowych kosztów.

– Nasza nowa oferta specjalna to prawdziwa rewolucja na rynku pożyczkowym. Jako pierwsza firma zaoferujemy klientom możliwość pożyczenia pieniędzy bez żadnych kosztów aż na okres czterech miesięcy – wyjaśnia Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska. – Jestem przekonana, że dla wielu osób, które nie korzystały jeszcze z naszych usług, będzie to bardzo dobra okazja, by przekonać się o wysokim poziomie obsługi i wygodzie, jakie wiążą się z wzięciem pożyczki w Providencie.

Nowa oferta produktowa będzie wspierana kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych i internecie. Emisja ruszy 11 kwietnia. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

Pożyczkę klienci mogą spłacić w 17 ratach tygodniowych lub czterech ratach miesięcznych.

Maciej Burlikowski 896 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.