Joanna Jędrasik managing directorem Walk Digital
Wcześniej zarządzała Walk Social Media jako head of social media.
Obecnie zespół Walk Digital liczy 24 osoby i jest prowadzona rekrutacja na kilka stanowisk. W jego ramach funkcjonuje client service, komórka technologiczna, strategiczna oraz
social mediowa, a także dział kreacji, którym od lutego br. zarządza Bartosz Jaroszewski, digital creative director. Unit realizuje działania m.in. dla takich klientów jak: CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Dilmah, Fundacja Nutricia, Gaspol, Grupa Adamed, Nikon, OFF Festival, Sony Mobile, Skyscanner, Traficar, Vision Express.
Joanna Jędrasik z Walk jest związana od czterech lat, a z branżą reklamową od ponad dziewięciu. Specjalizuje się w działaniach z obszaru digital. Na stanowisku managing directora do jej obowiązków należą m.in. zarządzanie pracą zespołu i rozwojem biznesowym, nadzór merytoryczny nad działaniami realizowanymi dla klientów, koordynacja procesów newbusinessowych oraz projektów cross-unitowych. Wcześniej jako head of
social media w Walk Social Media odpowiadała za rozwój jednostki, przygotowywanie strategii komunikacji oraz zarządzanie projektami realizowanymi dla klientów. Przed dołączeniem do Walk była związana m.in. z McCann & MRM jako social media manager oraz z agencją Atom Media Interaktywne, gdzie pełniła funkcję dyrektora działu ePR. Wcześniej realizowała działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych i cyfrowych
m.in. dla takich klientów jak: Carlsberg, CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Chevrolet, Coca-Cola, Dilmah, Grupa Adamed, KFC, L'Oreal Paris, MasterCard, Mattell, Nespresso, Nikon, Skyscanner, Traficar, Van Pur i Vision Express.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.