Ewa Kasprzyk nową twarzą marki Soraya

Marka wprowadza nową linię kosmetyków Total Collagen dla kobiet 50+.

Należąca do Orkla Care marka Soraya ogłosiła dwie nowości - wprowadzenie na rynek nowej linii produktów oraz współpracę z nową ambasadorką. Twarzą linii kremów do twarzy dla dojrzałych kobiet "Total Collagen" będzie Ewa Kasprzyk.

Produkty, pozycjonowane w średnim segmencie cenowym, wchodzą właśnie do sprzedaży.

Kampania reklamowa w telewizji i prasie ruszyć ma na początku maja.

- Mniejsze znaczenie będzie miał internet ze względu na to, że nowa linia przeznaczona jest dla dojrzałych kobiet, które rzadziej niż młodsze korzystają z internetu i do których dotarcie z reklamą jest skuteczniejsze poprzez prasę i telewizję – powiedział Michał Drozd, marketing manager w Orkla Care.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.