Julia Szostak i Daniel Przygoda obejmują stanowiska creative head w Wavemakerze

Poszerzają swoje kompetencje w agencji contentmarketingowej Wavemaker Content.

Julia Szostak oraz Daniel Przygoda (na zdj. z prawej) awansowali na stanowisko creative head w agencji contentmarketingowej Wavemaker Content kierowanej przez Emila Tumiłowicza. Jest to specjalistyczna dywizja domu mediowego Wavemaker zajmująca się kreacją i produkcją kampanii reklamowych, content marketingiem, social mediami oraz tworzeniem dedykowanych realizacji wideo.

Julia Szostak dołączyła do agencji w październiku ub.r. Poprzednio związana była z VML i K2, gdzie pracowała m.in. dla takich klientów jak Cheetos, Desperados, IKEA, Lidl i Lipton. Jest organizatorką festiwalu Need for Street i Behance Portfolio Review Warsaw.

Daniel Przygoda pracuje w agencji od prawie roku, w przeszłości również był związany z VML oraz K2, a także agencją Blueberry (obecnie Agencja Warszawa). W nowej agencji przygotowali już m.in.: realizacje dla Empik, Nescafe Azera, Nescafe Sensazione Creme, Wittchen, Winiary, odpowiadali także za UX, design oraz wdrożenie serwisu Vogue.pl.

Z ramienia zarządu Wavemaker za WM Content odpowiada Tomasz Rzepniewski.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.