Agencja Chapter1 autorem nowej kampanii wizerunkowej NeoNail

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki lakierów hybrydowych NeoNail przygotowana przez agencję Chapter1.

Kampania wprowadza nową platformę komunikacji. Idea kampanii „+10 do kobiecości” wyraża wsparcie marki NeoNail dla kobiet w ich codziennych wyzwaniach.

Ambasadorami marki są Kasia Sokołowska i Dawid Woliński. Wzięli oni udział w spocie reklamowym, który zobaczyć można w ogólnopolskiej telewizji oraz w digitalu. Za strategię, koncepcję kreatywną i scenariusz spotu odpowiada agencja Chapter1. Produkcję zrealizowało studio filmowe Video Ex Machina.Pieczę nad projektem, w tym nad sesją zdjęciową do kampanii, sprawowała agencja ESPR Ewa Siedlecka.

NeoNail to trzecia marka z portfolio Cosmo Group, której obsługą zajmuje się Chapter1. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.