IKEA przypomina głosem Fisza o znaczeniu odpoczynku

Wystartowała wiosenna odsłona kampanii reklamowej, w której promowane są w szczególności produkty służące odpoczywaniu.

Szwedzka sieć meblowa podkreśla, że odpoczywanie nie oznacza "nicnierobienia" – to przygotowanie do większej i poważniejszej aktywności. W kampanii o znaczeniu odpoczynku firma znów przypomina głosem Fisza i muzyką Smolika. W ramach kampanii promowane są meble i dodatki z naturalnych tkanin oraz materiałów, które mają zwiększać komfort odpoczynku.

Komunikacja wizerunkowa będzie wykorzystywała emitowane w szeroko zasięgowych mediach spoty, w których podkreślana jest wartość tego pozornego "robienia nic”, a także spoty kontekstowe, wyświetlane przed blokami filmowymi i programami sportowymi.

Działania wizerunkowe prowadzone będą również w internecie, z wykorzystaniem influencerów i niestandardowych aktywności w mediach społecznościowych – więcej informacji o tych działaniach już wkrótce.

Równolegle prowadzone będzie wsparcie wybranych linii produktowych związane z odpoczywaniem. Pierwsza kampania, poświęcona sofom, rozpoczęła się na początku kwietnia i obejmuje emisję spotów produktowych, wykorzystanie reklam wideo oraz kampanię bannerową w internecie, a także działania w radio i punktach sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za reżyserię spotów – Szymon Pawlik. Spot wyprodukował Tank. Za postprodukcję odpowiada Lunapark Motion Arts Collective. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a komunikacją PR zajmuje się Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

 

Katarzyna Woźniak 313 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.