Jakub Kwaczyński został head of strategy w GoldenSubmarine

Z agencją związany od blisko czterech lat.

Jakub Kwaczyński objął stanowisko head of strategy w agencji GoldenSubmarine. Awansował z poziomu senior strategist. W nowej roli będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego zarówno w poznańskim, jak i warszawskim oddziale agencji. Z GoldenSubmarine jest związany od blisko czterech lat, a z branżą marketingową – od sześciu.

W ostatnim czasie pracował nad strategią komunikacji w internecie takich marek, jak: Nivea, Zott, Grupa Żywiec, ING i Nesperta.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.