Golden Arrow: zgłoszenia do 8 maja

Jury konkursu przewodniczy Marta Życińska, wiceprezes ds. marketingu na rynki CEE w Mastercard.

Z organizacją płatniczą Mastercard Życińska jest związana od dwóch lat. Wcześniej była dyrektor marketingu na Polskę. Poprzednio przez prawie 8 lat pracowała w Grupie  PZU jako dyrektor biura marketingu, przeprowadzając między innymi projekt odświeżenia marki PZU. W swojej karierze marketerskiej pracowała także w branży telekomunikacyjnej i FMCG. 

Golden Arrow to ogólnopolski konkurs, który wyznacza kierunku rozwoju marketingu na polskim rynku. Jego celem jest wyłonienie najbardziej efektywnych kampanii i promowanie innowacyjnych narzędzi komunikacji marketingowej. Jury analizuje i ocenia projekty w 14 głównych  kategoriach:  Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Digital marketing, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, CSR, Non profit, Design, Open i Salon odrzuconych.

Prace można zgłaszać do 8 maja. Nagrody 13. edycji  konkursu Golden Arrow zostaną wręczone podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 21 czerwca 2018 roku w Warszawie.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media i Marketing Polska".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.