Polskie agencje z czterema nominacjami w Mixx Awards 2018

MediaCom Warszawa otrzymał nominację w Research Awards 2018.

Polskie agencje zdobyły cztery nominacje w tegorocznym, europejskim konkursie Mixx Awards, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe z udziałem internetu. W kategorii social media o nagrody będą walczyć McCann Worldgroup razem z Reprise, Mosqi.to oraz They.pl. W kategorii rzeczywistość wirtualna i rozszerzona (virtual and augmented reality) nominowana jest agencja VML Poland.

Z kolei MediaCom Warszawa otrzymał nominację w konkursie Research Awards 2018. Agencja ma szansę na nagrodę w kategorii research and data innovation.

Przewodniczącą tegorocznych obrad jury Mixx Awards jest Anna Lubowska, CEO GroupM w Polsce. Natomiast członkiem jury Research Awards 2018 jest Paweł Kolenda, szef badań IAB Polska.

Rozdanie nagród nastąpi 23 maja w Mediolanie podczas Interact 2018. Organizatorem wydarzenia jest IAB Europe. Partnerem medialnym imprezy jest "Media & Marketing Polska".

Maciej Florek 1956 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.