Carlsberg reklamuje Somersby Watermelon [wideo]

Kampanię napoju piwnego o smaku arbuza przygotowały agencje Noble Graphics i Kamikaze oraz dom mediowy Initiative.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rozpoczyna kampanię reklamującą nowy smak napojów piwnych Somersby Watermelon (arbuz).

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Noble Graphics. Komunikację w internecie przygotowała agencja Kamikaze. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Oprócz kampanii w mediach marketer zaplanował również akcje promocyjne i silną komunikację w punktach sprzedaży.

Maciej Burlikowski 1016 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.