Business Insider Polska ma aplikację mobilną

Polska edycja serwisu jest pierwsza w Europie pod względem liczby czytelników.

Należący do Grupy Onet-RAS Polska Business Insider Polska uruchamia aplikację mobilną, która pozwalać ma na dostęp do tysięcy artykułów, analiz, komentarzy oraz materiałów wideo. Aplikacja podzielona jest na 10 kategorii tematycznych, w których można znaleźć informacje m.in. z zakresu strategii biznesowych, start-upów, nowych technologii, rozwoju osobistego i tzw. business-lifestyle.

Business Insider ma stałych i lojalnych odbiorców, chcemy dać im teraz możliwość czytania tekstów BI i oglądania naszych wideo również za pomocą aplikacji. Umożliwia ona szybki dostęp do najważniejszych i najciekawszych treści BI, również dzięki powiadomieniom push – mówi Martyna Majchrzak, digital publishing manager w Grupie Onet-RAS Polska.

Business Insider to największy serwis biznesowy na świecie, ma 19 redakcji na 5 kontynentach i ponad 100 milionów unikalnych użytkowników. Polska działająca dopiero drugi rok edycja jest pod względem liczby czytelników pierwsza w Europie, a druga na świecie po Business Insider US.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.