T-Mobile reklamuje mobilny internet w zestawie z PlayStation

Rusza kampania telewizyjna i internetowa.

Operator komórkowy T-Mobile Polska 20 kwietnia br. rusza z nową kampanią w mediach, w której będzie reklamował ofertę nielimitowanego internetu "domowego" z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start.

Ofertę będzie wspierać kampania reklamowa. Dedykowane spoty produktowe, utrzymane w charakterystycznej dla operatora stylistyce, pojawią się w telewizji ogólnopolskiej i kanałach digital (w tym social media).

Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada departament komunikacji rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada LiquidThread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Maciej Burlikowski 1017 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.