Decathlon zachęca, by czerpać przyjemność z jazdy [wideo]

Kampanię reklamową realizują Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

Rozpoczyna się kampania reklamowa sieci Decathlon, której wiodącym produktem są hulajnogi (marka Oxelo).
Akcja jest kontynuacją platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność".

Kampania mediowa skupi się na telewizji i internecie. Reklamy emitowane będą na antenie TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych tych nadawców. W internecie będzie przebiegała na trzech platformach: social media (Facebook, Instagram YouTube i Snapchat), wideo (na playerach oraz portalach) i display (na portalach i w formie targetowania demograficznego i behawioralnego).

Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.

Kampania potrwa do czerwca 2018 r.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.