DPD rusza z kampanią w 20 krajach Europy [wideo]

Filmy wyreżyserował Simon Levene.

DPD Group rozpoczyna pierwszą ogólnoeuropejską kampanię internetową promującą usługi DPD. "Prawa dostawy" (#LawsOfDelivery) to seria ośmiu krótkich filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online. Kampania wystartowała dzisiaj w 20 krajach, w tym w Polsce, i potrwa osiem tygodni. Powstała ona w efekcie współpracy lokalnych i globalnych zespołów zajmujących się komunikacją.

Filmy, które wyreżyserował Simon Levene, zrealizował hiszpański dom produkcyjny Supper, a zakup mediów został powierzony firmie Starcom.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.