MBank reklamuje się we współpracy z Onetem i RMF FM

Kampanię promującą bank jako instytucję przyjazną przedsiębiorcom z sektora MSP zaplanował Mindshare.

MBank (grupa Commerzbank) reklamuje się jako instytucja ułatwiająca start przedsiębiorcom rozpoczynającym działalność. Umożliwia założenie firmy w swoich placówkach oraz przez internet, a także obiecuje załatwienie wszelkich urzędowych spraw, np. z ewidencją gospodarczą (CEIDG), Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Cyfryzacji czy biurem księgowym, ale również opiekę merytoryczną z zakresu księgowości oraz optymalizacji podatków.

Aby zareklamować tę ofertę, bank zdecydował się na kampanię we współpracy z portalem Onet (Onet-RASP) i rozgłośnią RMF FM. W Onecie ruszył też cykl spotkań, podczas których prowadzący program Onet Rano. #Wiem będzie rozmawiał z przedsiębiorcami wskazanymi przez mBank o ich doświadczeniach związanymi z zakładaniem firmy. Promocja radiowa, realizowana przez grupę RMF, obejmuje akcję specjalną i kampanię spotową, składa się z etapów świadomościowych i edukacyjnych, obalających mity na temat przedsiębiorczości. Te działania promocyjne potrwają do czerwca. Za przygotowanie i realizację tej kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare (GroupM).

Maciej Burlikowski 922 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.