Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&AD

Ma szansę na nagrody w czterech kategoriach.

Projekt „Greenpeace: Do ostatniego drzewa” autorstwa agencji Ogilvy & Mather Polska przy udziale Expresso Post Production, Shootme, LifeTube, Gameset, Geoboxer i Sounds Good został nominowany

w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamy – D&AD. Kampania otrzymała cztery nominacje w kategoriach: digital marketing, direct, PR oraz media.
 
Zwycięzców poznamy na gali, która odbędzie się w Londynie w najbliższy czwartek. Więcej szczegółów oraz pełna lista nominowanych jest dostępna tutaj.

Katarzyna Kacprzak 249 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.