"To Twój Moment" - nowy magazyn od Burdy

Sprzedaż wesprze ogólnopolska kampania outdoorowa oraz w punktach sprzedaży i mediach własnych wydawnictwa.

9 maja ukaże się nowy magazyn wydawnictwa Burda International Polska „To Twój Moment. Czas na przyjemne i szczęśliwe życie”.

– To odpowiedź wydawnictwa na aktualne trendy związane z poszukiwaniem spokoju i równowagi dla ciała i umysłu. To magazyn dla zmęczonych perfekcjonizmem i ciągłym narzucaniem scenariuszy, jak żyć – informuje Magdalena Kieferling, head of communications Burdy. Lifestyle'owy magazyn podzielony ma być na cztery sekcje, które mają ambasadorów – twarzą części "Wellbeing" będzie Paulina Młynarska, działu "Kreatywność" – Jan Leśniak, sekcji "Dobre życie" – Agnieszka Cegielska, a stron "Błogi relaks" – Michał Cessanis.

Pierwszy numer będzie miał objętość 116 stron plus 4 wklejki z projektami do samodzielnego wykonania. Ukaże się w nakładzie 50 tys. egz., w cenie 9,99 zł.

Sprzedaż wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca outdoor (autobusy w Warszawie, Krakowie, we Wrocławiu, w Szczecinie, Białymstoku, Łodzi, Poznaniu, Katowicach, Toruniu), promocję w punktach sprzedaży, prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe (Onet, WP, serwisy Burdy) i social media wydawnictwa. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.