GoldenSubmarine promuje aplikację mobilną Benefia24

Spot stworzył dom produkcji filmowej Million Frames.

Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Jest to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia w kilku krokach zakupienie ubezpieczenia OC i AC.

Agencja GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji, zaprojektowała i zbudowała serwis WWW poświęcony usłudze Benefia24, a także odpowiada za kampanię displayową w sieci i działania na Facebooku.

W komunikacji wykorzystywany jest spot wideo, który na podstawie konceptu zaproponowanego przez GoldenSubmarine wyprodukował dom produkcji filmowej Million Frames, a wyreżyserował Maciej Puczyński. Za zakup mediów odpowiada Bidlab.

Marka Benefia należy do Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.