Metro, WP i Zoom TV we wspólnej kampanii

Twarzą działań jest aktor Cezary Żak. Komunikacja potrwa do końca maja.

Operator ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej EmiTel oraz nadawcy kanałów telewizyjnych Metro, WP i Zoom TV łączą siły w ramach wspólnej kampanii informacyjnej pt. „Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej”. W ten sposób nadawcy zachęcają widzów w całej Polsce do takiego przestrojenia swoich telewizorów i dekoderów oraz modernizacji instalacji antenowej, aby mogli odbierać trzy nowe kanały. Twarzą akcji jest popularny aktor Cezary Żak.

Bohater kampanii prowadzi instruktaż i krok po kroku prezentuje widzom, w jaki sposób powinni skonfigurować swoje telewizory, dekodery i anteny, by mogli odbierać trzy nowe kanały TV.

Kreację przygotowała agencja Today, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania promocyjne są prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na niestandardowych nośnikach (m.in. bankomaty, plakaty w autobusach oraz punkty sprzedaży dekoderów i anten sieci Mediamarkt i Saturn). Nadawcy wykorzystują do promocji również własne media. Kampania potrwa do końca maja.

Piotr Machul 190 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.