MiniMini+ startuje z piłkarskim projektem dla dzieci

Akcji "Zostań gwiazdą futbolu" ma formę castingu. Towarzyszy jej szeroka kampania reklamowa.

Kanał MiniMini+ zaprasza widzów do sportowej rywalizacji. Akcja "Zostań gwiazdą futbolu" właśnie rusza. Od 11 maja do 21 czerwca nadawca MiniMini+ czeka na filmiki maluchów, które mogą pochwalić się sportowymi umiejętnościami. Akcja MiniMini+ "Zostań gwiazdą futbolu" ma formę castingu i zachęca dzieci z całej Polski do aktywnego spędzania czasu wolnego oraz uprawiania sportu. Powiązana jest ze zbliżającym się mundialem piłkarskim w Rosji.

Aby wziąć udział w zabawie, należy zarejestrować się na stronie Casting.miniminiplus.pl oraz zamieścić film nagrany przez rodziców, w którym maluch pochwali się trikami sportowymi lub zabawą z piłką. Rywalizacja składa się z 6 tur, a w każdej z nich 40 nagrań z największą liczbą polubień zakwalifikuje się do rundy finałowej. Spośród 240 finalistów jury wybierze zwycięską grupę, składającą się z 78 maluchów, które wystąpią w telewizji. Akcja "Zostań gwiazdą futbolu" skierowana jest do dzieci w wieku od 4 do 8 lat i ich rodziców.

Dodatkowo po pierwszych pięciu turach nadawca MiniMini+ zorganizuje dzień sportu w wybranych szkołach i przedszkolach dla dzieci z tych placówek, które były najbardziej aktywne w ramach akcji.

Program z udziałem finalistów castingu zostanie wyemitowany na antenie MiniMini+ jesienią. W projekt zaangażowali się piłkarze Jarosław Bieniuk i Arkadiusz Malarz.

Akcji "Zostań gwiazdą futbolu" towarzyszy szeroka kampania outdoorowa realizowana w terminie 15.05 – 15.06 w dziewięciu miastach (Białystok, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław) oraz w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Realizowana jest też kampania spotowa w pięciu kanałach własnych nadawcy (MiniMini+, TeleToon+, Kuchnia+, Domo+ i nSport). Docelowo wyemitowanych zostanie blisko 2 tys. spotów. Filmy reklamowe będą także emitowane w sieci kin Multikino i Helios w dniach 4-24 maja. Kampania w internecie nastawiona jest głównie na obecność w serwisie YouTube.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, a za kreację Havas Warsaw.

 

Piotr Machul 190 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.