Aleksandra Bujnowska chief digital officerem Havas Media Group

Agencja ma też dwie nowe dyrektorki.

W Havas Media Group nastąpiły trzy zmiany na kluczowych stanowiskach. Aleksandra Bujnowska (na zdjęciu) objęła stanowisko chief digital officera, Alicja Cybulska intelligence directora, a Anna Kuropatwa - strategy and insights directora.

Bujnowska, związana z Havas Media Group od 2008 r., rozwija karierę w strukturach agencji, poszerzając swoje kompetencje digitalowe. Dotychczas pracowała jako digital director. Do jej nowych zadań będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital.

Alicja Cybulska obejmie nową funkcję w Intelligence Team, w który zmieni się dotychczasowy dział badań 3i. Będzie całościowo odpowiedzialna za strategię i badania dla klientów agencji mediowej oraz za bieżącą współpracę z siecią oraz innymi jednostkami Havas Media Group. Związana jest z HMG od 2002 r.

Anna Kuropatwa będzie teraz odpowiadać za projekty badawcze i strategię, w tym tworzenie strategii digitalowych z użyciem narzędzi i badań oferowanych przez Intelligence Team, takich jak Havas Story Plantation czy Concept Box.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.