UPC ubyło klientów, lecz przychody wzrosły

Największy spadek operator zanotował w związku z usługą telewizji kablowej.

UPC Polska, największy operator sieci kablowej w kraju, w trakcie pierwszych trzech miesięcy 2018 r. stracił 2,3 tys. klientów (na koniec marca br. obsługiwał ich 1,432 mln). W ciągu 12 miesięcy (od marca ub.r.) przybyło mu ich jednak 2,1 tys.

Największy spadek operator zanotował w związku z usługą telewizji kablowej - w ciągu roku ubyło mu 3,7 tys. jej odbiorców, w tym 2,4 tys. w pierwszym kwartale br.
Bilans UPC poprawia usługa kablowego dostępu do internetu - w ciągu roku operatorowi przybyło 33,7 tys. jej użytkowników (do 1,145 mln na koniec marca br.), w tym 5,5 tys. w I kw. br. O 3,8 tys. wzrosła także w ciągu roku liczba użytkowników telefonii stacjonarnej UPC (do 634 tys. na koniec ub.r.).

Generalnie liczba świadczonych usług (RGU) wszystkim abonentom UPC wzrosła w ciągu roku o 33,8 tys. (czyli o 1,1 proc.) - do 2,989 mln na koniec marca br. Znalazło to odzwierciedlenie w wynikach finansowych - przychody UPC Polska w I kwartale br. wyniosły ok. 394,4 mln zł i było o 1,8 proc. wyższe niż w analogicznym kwartale ub.r. (387,3 mln zł). W całym ub.r. UPC Polska miało ok. 1,578 mld zł przychodów. 



 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.