Samorządy wydały w 2017 r. na promocję 719 mln zł

Wśród miast wojewódzkich najwięcej wydają: Warszawa, Kielce i Katowice.

Ukazał się najnowszy raport "Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów 2017-2018", który w pełnej wersji dostępny jest na stronie Marketingmiejsca.com.pl. Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2017 r. samorządy wydały na promocję niemal 719 mln zł, czyli o 53 mln więcej niż rok wcześniej. W tegorocznym raporcie przeanalizowano budżety promocyjne 91 samorządów.

Z raportu można się również dowiedzieć, które samorządy, zdaniem samych urzędników odpowiedzialnych za promocję, promują się najlepiej. Branża stwierdziła, że w minionych dwóch latach najbardziej efektywnie promował się Wrocław.

Wśród miast wojewódzkich najwięcej na promocję wydają: Warszawa, Kielce i Katowice. Najmniej zaś: Gorzów Wielkopolski i Zielona Góra.

Pośród najczęściej wykorzystywanych przez samorządy narzędzi promocji wciąż są eventy kulturalno-rozrywkowe i sportowe. Istotną pozycję w budżetach promocyjnych wielu samorządów stanowią również koszty związane z wydawaniem własnych, bezpłatnych gazet i biuletynów informacyjnych.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.