Zlatan Ibrahimović i influencerzy w mundialowej kampanii Visa

Jak zapewnia organizacja płatnicza, wspólnie pomogą kibicom, by nie przeoczyli niczego ważnego podczas MŚ w Rosji.

Światowej sławy piłkarz Zlatan Ibrahimović jest twarzą globalnej kampanii marketingowej Visa związanej z Mistrzostwami Świata FIFA 2018. Organizacja płatnicza w swej komunikacji nawiązuje do popularnego w anglojęzycznym świecie skrótu FOMO ("fear of missing out", czyli lęk przed byciem pominiętym).
 
Visa podkreśla, że płatności zbliżeniowe pomagają oszczędzić czas i skupić się na piłkarskich emocjach. Wraz ze Zlatanem Ibrahimoviciem kibice będą natomiast mogli przenieść się na środek boiska i na rozgrzewki piłkarzy przed meczami. Dopomogą w tym popularni influencerzy związani z piłką nożną, stylem życia i modą pochodzący z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva). Profile Freekickerz i Chrisa MD na Instagramie śledzi ponad milion osób (odpowiednio 1,7 i 1,3 mln).
 
Kampania przygotowana globalnie, a sfilmowana w Wielkiej Brytanii, łączy ponad 20 spotów i filmików społecznościowych. Została nakręcona przez reżyserów z grupy Traktor. Będzie obecna w telewizji, kanałach cyfrowych, materiałach wideo, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH.

Paweł Piasecki 87 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.