Samochody Kia w futurystycznej reklamie [wideo]

Kampania marki nawiązuje do powieści "Piotruś Pan".

Koreański producent samochodów Kia Motors przygotował nową globalną kampanię reklamową w futurystycznej stylistyce, nawiązującą do powieści "Piotruś Pan" szkockiego pisarza Jamesa Matthew Barriego. Główny bohater, do którego dołączają zaufani towarzysze - Wendy i Tinker Bell, ma za zadanie udostępnić najnowsze technologie mieszkańcom Nibylandii, którym do tej pory nie było dane cieszyć się owocami postępu technologicznego z powodu egoizmu nikczemnego pirata - Kapitana Hooka.

3,5-minutowy film jest częścią nowej kampanii reklamowej Kia Motors, której hasło brzmi "Bez granic, dla wszystkich". Chodzi o możliwości, jakie niesie ze sobą mobilność w przyszłości – dzięki pojazdom autonomicznym każdy będzie mógł cieszyć się podróżowaniem.

Reklama "Powrót Piotrusia Pana" została wyreżyserowana przez nagradzanego francuskiego filmowca Phillipe’a Andre. Zdjęcia do filmu były kręcone w Madrycie w ciągu sześciu dni. W realizacji tego przedsięwzięcia wzięło udział łącznie 200 osób (aktorów i członków ekipy), wykorzystano ponad 100 rekwizytów i kostiumów stworzonych na potrzeby tylko tej reklamy. Zaprojektowanie i komputerowe wygenerowanie Nibylandii zajęło pół roku.

Trzyminutowy film zatytułowany „Powrót Piotrusia Pana” nawiązuje do znanej bajki dla dzieci i został zrealizowany przez Kia Motors. To futurystyczna wizja konfliktu Piotrusia Pana z Kapitanem Hookiem. W tle z samochodami i najnowszymi technologiami, które powinny być dostępne dla wszystkich.

W filmie „Powrót Piotrusia Pana” bohaterowie wykorzystują autonomiczny koncepcyjny model Kia KED-12. Kia zapowiada, że testy autonomicznego pojazdu "smart city" rozpoczną się za trzy lata (w 2021 r.).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.