Monte rusza z dużą aktywacją gamingową

Działania realizują GoldenSubmarine, HetHero i Carat.

Rusza oparta na gamingu kampania Monte Snack (Zott). Osią kampanii jest konkurs "Monte Team Snack”. Ma on formułę otwartą, każdy może do niego przystąpić, rywalizując o udział w kolejnych etapach gry, aż do finałowej rozgrywki zaplanowanej na wrzesień w Krakowie. W pierwszym etapie uczestnik wybiera jednego z czterech gamerów – liderów poszczególnych teamów. Są nimi Jcob, Vibe, Kamyk i Lachu. Podstawą naboru do zespołów będą najwyżej ocenione odpowiedzi na dwa pytania. Kandydaci udzielają ich online, w formularzu na stronie dedykowanej całej kampanii www.teamsnack.pl. Najlepsi, łącznie 240 osób, zostaną zaproszeni do udziału w eliminacjach w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie bądź Tychach (na terenie centrów handlowych na przełomie maja i czerwca), w zależności od tego, którego gamera wybiorą. Organizatorzy przewidzieli dodatkowo cztery "dzikie karty" dla tych, którzy zgłoszą się na eliminacje w tych miastach. Z każdej z czterech eliminacji dalej awansuje po ośmiu uczestników z każdego teamu.

Agencja GoldenSubmarine odpowiada za koncept strategiczny i linię kreatywną kampanii, stworzenie strony dla konkursu, jego promocję w kanałach Monte oraz nadzór. Organizowaniem eventów oraz całkowitą koordynacją działań z gamerami zajmuje się agencja GetHero, która wspierała GoldenSubmarine w wypracowaniu konceptu przebiegu konkursu i rywalizacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.