H&M promuje kolekcję mody męskiej nawiązując do gal bokserskich

Autorami Konfrontacji Stylów Męskich są H&M oraz Cut The Mustard.

H&M Polska do swojego najnowszego projektu promującego kolekcję męską zaprosił osoby spoza świata modowego. H&M KSM to działania content video składające się z serii męskich pojedynków nawiązujących formą do gal bokserskich. W trzech pojedynkach zmierzyli się kolejno: Piotr "Izak” Skowyrski z Łukaszem “Jurasem” Jurkowskim, Pezet z Radosławem Paczuskim, Izu Ugonoh z Krzysztofem Hołowczycem. Każdy film składa się z trzech rund, w których panowie zmierzyli się w codziennych zadaniach, takich jak prasowanie koszul czy zmiana opon.

Za produkcję materiału odpowiada Papaya Films. Reżyserią zajął się Daniel Jaroszek. Koncepcja i zaplanowanie kampanii to praca agencji Cut The Mustard.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.