Skoda z kobiecą kampanią o dwóch kółkach

Producent samochodów wyraża uznanie dla kolarek.

Czeski producent samochodów Skoda przygotował kampanię, której celem ma być wyrażenie uznania dla profesjonalnych kolarek i zarażenie ich pasją kolejnych kobiet. W jej ramach przedstawione zostaną sylwetki rowerzystek z całego świata, uzasadniające to, dlaczego dana bohaterka jeździ na rowerze.

W trwającej przez cały miesiąc kampanii pojawią się także różnego rodzaju porady związane z tematyką rowerową. Za tworzenie kreacji na Facebooka i YouTube odpowiada obsługująca globalnie markę agencja Mustard, a za zakup mediów - PHD.

Maciej Burlikowski 921 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.