Nowy miesięcznik z logo "Newsweeka"

Ringier Axel Springer Polska wypuszcza opiniotwórczy miesięcznik do nauki angielskiego.

Ringier Axel Springer Polska wprowadza na rynek nowy magazyn – "Newsweek Learning English". Ma to być pierwszy opiniotwórczy miesięcznik do nauki języka angielskiego, przygotowywany na bazie oryginalnych tekstów z amerykańskiej edycji "Newsweeka" w połączeniu z nowoczesną metodyką i funkcjonalnymi ćwiczeniami do nauki języka. Miesięcznik zadebiutował w poniedziałek 14 maja w nakładzie 50 tys. egzemplarzy.

– "Newsweek Learning English" to unikatowy produkt na polskim rynku prasowym, skierowany przede wszystkich do osób dorosłych chcących w naturalny sposób doskonalić swoje umiejętności językowe, ale także do czytelników tygodnika "Newsweek", studentów i nauczycieli – mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza treści premium Ringier Axel Springer Polska.

Materiały redakcyjne z „modułową” częścią metodyczną, przygotowane zostały przez zespół specjalistów od nauczania osób dorosłych. Całość oparta jest na autorskiej metodzie Mariusza Gomuły, trenera, założyciela i właściciela firmy szkoleniowej Fountain of Knowledge – Nauka Języków Obcych.

Wejście miesięcznika na rynek wsparte jest kampanią reklamową w TV, kampanią prasową i online w mediach własnych, promocją w punktach sprzedaży oraz działaniami PR.

Sprzedaż prowadzona jest w salonach prasowych, kioskach i sieci salonów Empik. Cena regularna wersji samodzielnej wynosi 19,99 zł, a z tygodnikiem "Newsweek" – 22,99 zł. Magazyn liczy 80 stron w formacie 210 x 280 mm.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.