Zuzanna Warowna-Toruńska założyła firmę doradczą Concept Spot
Była szefowa Ogilvy zajmie się zarówno doradztwem w zakresie komunikacji, marketingu, jak i rozwoju biznesu.
– Przez prawie 20 lat zdobywałam doświadczenie zarówno w tworzeniu skutecznej komunikacji, jak i w różnych aspektach zarządzania firmą. Z wielu moich rozmów wynika, że rzeczy, które dla mnie są oczywiste i powinny stanowić podstawę działania każdej firmy, nie tylko agencji reklamowej, nie są wykorzystywane przez innych, a dzięki nim firmy mogłyby po prostu lepiej działać. Wiem, na czym się znam i w czym jestem dobra i chcę wykorzystać praktyczną wiedzę. Do tego zależy mi bardzo na szerzeniu idei odpowiedzialności i etyki w biznesie. CSR jest często wisienką na torcie – chodzi o to, żeby na co dzień tak kształtować biznes, żeby nie szkodzić innym i wciąż się rozwijać – mówi Zuzanna Warowna-Toruńska.
Zuzanna Warowna-Toruńska od 2001 r. związana jest z branżą reklamową. Pracowała w takich agencjach jak BBDO, Mullen Lowe, DDB & Tribal. Ostatnio zarządzała Grupą Ogilvy w Polsce. Była zaangażowana w opracowanie Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. Jest mentorem w ramach programu Technologia w Spódnicy.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.