JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

JZO S.A., lider polskiego rynku producentów soczewek okularowych, podjął współpracę z agencją Hanami Communications. Zakres współpracy obejmuje doradztwo marketingowe, komunikację wewnętrzną i wsparcie w ramach działań CSR.

Hanami Communiactions będzie obsługiwać Jeleniogórskie Zakłady Optyczne (JZO) w kanałach tradycyjnych oraz online, w tym w mediach społecznościowych. Współpraca z JZO to dla agencji kolejne ekscytujące wyzwanie. „Ja i moi współpracownicy bardzo cieszymy się z okazanego nam zaufania. Wierzymy, że wykonamy dla JZO wartościową pracę. To firma, która działając od 1945 roku ma olbrzymie doświadczenie w produkcji szkieł optycznych, ma też duże ambicje rynkowe na przyszłość. Nasze świeże spojrzenie oraz doświadczenie, wiedza i kompetencje pracowników JZO to pozytywna, twórcza mieszanka” – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

 Na rzecz JZO będzie pracował zespół agencyjny pod przewodnictwem Ciszewskiego. Współpraca podmiotów oparta jest na elastyczności i poszukiwaniu kreatywnych rozwiązań. Umowa została zawarta w kwietniu br. i obowiązuje na czas nieokreślony.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.