Relaunch miesięcznika "Moje Gotowanie"

Zmiany Burda zaplanowała w oparciu o wyniki badań fokusowych oraz trendy kulinarne.

 

 

Czerwcowe wydanie magazynu "Moje Gotowanie" ukazuje się w nowej odsłonie. Zmiany zaplanowano w oparciu o wyniki badań fokusowych oraz trendy kulinarne. Nową filozofię magazynu odzwierciedlać ma hasło: "Pysznie, z pasją, z przyjemnością". 

Miesięcznik zmienia charakter na bardziej poradniczy z czytelną nawigacją oraz nową makietą. Redakcja zaprojektowała nowe rubryki: Retro kuchnia, Samo mięso, Na zapas i Kuchnia fit. Nowością ma być też niewystępujący w żadnym polskim magazynie kulinarnym indeks obrazkowy. W nowej odsłonie magazyn zawiera trzy główne działy: Szybko, łatwo, pysznie; Na luzie, z pasją, ze smakiem i W kuchni z mistrzami. 

W nowym layoucie pojawią się w nim dodatkowe elementy graficzne i ikonki ułatwiające wybór dań. Przepisy będą sygnowane zdjęciami kucharzy i znanych na rynku autorów kulinarnych, z którymi współpracuje redakcja: m.in. Agaty Wojdy, Kingi Błaszyk-Wójcickiej, Beaty Szewczyk-Grątkowskiej czy Agnieszki Herman. Ujednolicono sposób prezentowania receptur i zmieniono ich formę graficzną na bardziej przejrzystą. Rzadkie, nietypowe składniki są szczegółowo opisane, redakcja wskazuje ich zamienniki.

Relaunch miesięcznika wsparty jest kampanią promocyjną w TV (m.in. TVN, kanały tematyczne), w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce, a także w tytułach prasowych i serwisach internetowych Burda International Polska. 

Nowe wydanie dostępne będzie w sprzedaży od 18 maja w niezmienionej cenie 9,99 zł.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.