To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander
Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.
Zgromadzenie akcjonariuszy Banku Zachodniego WBK (BZ WBK) zdecydowało, że od września zmieni on nazwę i markę na Santander Bank Polska.
Start rebrandingu nastąpi we wrześniu, wraz z dniem rejestracji odpowiednich zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym. Od tego momentu bank będzie działał pod nazwą Santander Bank Polska. Do nowej nazwy zostanie dopasowana identyfikacja wizualna, która zostanie zaprezentowana we wrześniu br. Rebrandingowi będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania informacyjna i wizerunkowa w mediach tradycyjnych i cyfrowych.
- Zmiana marki to świetna okazja do wzmocnienia pozycji rynkowej w coraz bardziej cyfrowym, szybko zmieniającym się świecie. Pozwoli nam lepiej komunikować naszą nowoczesność i postępy transformacji cyfrowej - przekonuje Michał Gajewski, prezes BZ WBK.
Dla banku pracują m.in. agencja kreatywna Red8, studio Propeller i dom mediowy Starcom. Dyrektorem obszaru komunikacji, marketingu i zarządzania jakością w banku jest Artur Sikora, zaś dyrektorem departamentu marketingu - Iwona Błońska-Orzoł.
Zmiana obejmie także wszystkie spółki grupy kapitałowej banku, mające w nazwie skrót "BZ WBK”.
Start rebrandingu nastąpi we wrześniu, wraz z dniem rejestracji odpowiednich zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym. Od tego momentu bank będzie działał pod nazwą Santander Bank Polska. Do nowej nazwy zostanie dopasowana identyfikacja wizualna, która zostanie zaprezentowana we wrześniu br. Rebrandingowi będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania informacyjna i wizerunkowa w mediach tradycyjnych i cyfrowych.
- Zmiana marki to świetna okazja do wzmocnienia pozycji rynkowej w coraz bardziej cyfrowym, szybko zmieniającym się świecie. Pozwoli nam lepiej komunikować naszą nowoczesność i postępy transformacji cyfrowej - przekonuje Michał Gajewski, prezes BZ WBK.
Dla banku pracują m.in. agencja kreatywna Red8, studio Propeller i dom mediowy Starcom. Dyrektorem obszaru komunikacji, marketingu i zarządzania jakością w banku jest Artur Sikora, zaś dyrektorem departamentu marketingu - Iwona Błońska-Orzoł.
Zmiana obejmie także wszystkie spółki grupy kapitałowej banku, mające w nazwie skrót "BZ WBK”.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane