Shell wprowadza nową markę własną - Deli

Sieć paliwowa odświeża swój format gastronomiczny. J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa autorami kampanii.

Shell Polska postanowił odświeżyć format gastronomiczny na swoich stacjach paliwowych i wprowadza nową markę Deli by Shell. Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których ten brand debiutuje.

Poza standardowymi produktami, takimi jak hot dogi czy hamburgery, klienci będą mogli kupić świeżo wyciskane soki, tortille, ciastka oraz jogurty, jak również zupy oraz dania lunchowe. W ofercie pojawiły się nowości, m.in. kanapki i burgery.

Shell ma w Polsce 420 stacji i jest drugim po BP (534 stacje) zagranicznym operatorem sieci paliwowej. Nowy koncept, promowany hasłem "Jesz co chcesz", na początek wprowadzono w 70 stacjach, a do końca roku pojawi się łącznie na 120 stacjach w kraju. Na 190 stacjach Shella klienci mogą się napić kawy Costa Coffee, a w ponad 80 punktach dostępne są napoje kawowe z mieszkanki kawy Deli by Shell.
Dodatkowo na stacji MOP Chojny (trasa S8 w kierunku Warszawy) Shell testuje projekt bistro (format Quick Service Restaurant). Do końca roku firma zamierza otworzyć kolejne takie punkty, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową.

Wprowadzenie nowej marki firma paliwowa wspiera kampanią reklamową – za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja J. Walter Thompson Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania PR-owe prowadzi agencja Hill+Knowlton Strategies.

Maciej Burlikowski 977 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.