LiquidThread reklamuje keczup Heinz [wideo]

Po wygranym przetargu agencja rozpoczęła realizację działań promocyjnych.

"Najlepsze przychodzi z czasem" – pod tym hasłem marka Heinz promuje swój produkt – keczup Heinz, który przez swoją gęstość wolno wypływa z butelki. Działaniami w social mediach (na Facebooku i Instagramie) zajmuje się agencja LiquidThread (Publicis Media), która wygrała przetarg na obsługę Heinza w tym zakresie. Jednocześnie trwa kampania richmediowa oraz wideo w serwisach VoD i na YouTube.

Maciej Florek 1927 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.