DAMIAN ZOZULA ODPOWIADA ZA MARKETING W GIVT

Damian Zozula objął w maju br. stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowej platformy GIVT, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania m.in. za opóźnione lub odwołane loty.

Zozula ma prawie 20-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii biznesowych, a także w e-biznesie i wdrażaniu innowacji.

Do GIVT przeszedł z Grupy 4finance, w której pracował jako dyrektor digital marketingu i odpowiadał m.in. za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingu cyfrowego i mobilnego dla 16 rynków na trzech kontynentach. Wcześniej, w latach 2013-2014, Zozula był związany z Centralnym Domem Maklerskim Pekao S.A. jako dyrektor marketingu. W latach 2002-2013 pracował w Banku Handlowym, zajmując pod koniec stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży zdalnej. Zajmował się m.in. uruchomieniem kanału pozyskiwania klientów online i wdrożeniem nowej platformy bankowości internetowej. Odpowiadał także za planowanie i wdrażanie strategii digital marketingowej oraz za rozwój bankowości mobilnej.

„Praca dla GIVT to dla mnie bardzo pozytywne wyzwanie. Spółka ma ogromny potencjał. Rynek lotniczy stale rośnie, a wraz z nim grupa klientów potrzebujących wsparcia, dlatego dostarczymy im najlepszy produkt i doświadczenie w sytuacjach niejednokrotnie emocjonalnych. Dla wielu klientów linii lotniczych często nie jest jasne, co przysługuje im w sytuacjach kryzysowych, czyli opóźnionego lub odwołanego rejsu, zatem działania marketingowe będą istotnym elementem nie tylko budowania świadomości marki, ale też samej kategorii – powiedział Damian Zozula, dyrektor marketingu GIVT.

„Budujemy GIVT w oparciu o kilka kluczowych przewag konkurencyjnych. Jedną z nich, i najważniejszą, jest bardzo silny zespół i jego wysokie, zdywersyfikowane kompetencje. Dzięki temu bardzo szybko się rozwijamy i zwiększamy skalę działalności. Rozpoczęliśmy już operacje w Polsce i na kilku zagranicznych rynkach, a  wzmocnienie działań marketingowych w skali międzynarodowej jest teraz jednym z naszych priorytetów. Jesteśmy przekonani, że bardzo bogate doświadczenie Damiana w e-handlu i wdrażaniu innowacji pomoże szybko rozwinąć platformę GIVT na wielu rynkach” – dodał prezes GIVT Jacek Podoba.

Damian Zozula jest absolwentem Politechniki Warszawskiej – ukończył tam kierunek Electrical and Computer Engineering oraz, z wyróżnieniem, podyplomowe studia MBA. Jego hobby to jazda konna i motocykle; jest też miłośnikiem literatury fantastycznej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.