Provident chce się reklamować dzięki youtuberom

Firma pożyczkowa chce dotrzeć do młodych ludzi; akcję realizują LifeTube, Lettly i Isobar.

Provident Polska, największa w kraju firma pożyczkowa, by dotrzeć ze swoją marką i ofertą do młodych ludzi, zdecydowała się na kampanię z udziałem czworga youtuberów.

– Chcemy poprzez tę akcję zwiększyć świadomość naszej marki wśród młodych, pokazać im, że pomimo tego, że jesteśmy firmą z długim, bo ponad 20-letnim stażem na rynku, to rozumiemy również ich potrzeby – mówi Karolina Łuczak, kierownik biura prasowego i komunikacji wewnętrznej w Provident Polska.

Pożyczki od Providenta będą promować: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka – twórcy z sieci LifeTube.

– Akcja #365planów jest kontynuacją przyjętej przez nas ponad dwa lata temu strategii komunikacyjnej opartej na haśle „Wierzymy w twój plan”, która została dostosowana do grupy docelowej najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych. Tym razem swoje zamierzenia realizuje młode pokolenie, wkraczające dopiero w dorosłość –wskazuje Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej w Provident Polska.

Każdego dnia jeden z influencerów będzie realizował inny plan. Relacje będzie można obejrzeć na jego kanałach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook czy Instagram, a także na stronie internetowej kampanii. W czasie trwania kampanii będą także organizowane konkursy z nagrodami dla fanów. W każdym miesiącu będą oni mogli tworzyć i realizować swoje plany. Zadaniem konkursowym będzie dodanie na stronę kampanii krótkiej relacji w formie foto lub wideo z realizacji wybranego planu. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze laureatów, którzy otrzymają nagrody.

Za realizację tej kampanii dla Providenta odpowiadają agencje: LifeTube, Lettly i Isobar. Firma pożyczkowa zapowiada, że to początek jej długofalowej współpracy z youtuberami.

Maciej Burlikowski 954 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.