Ponad 1 mln zł w pół roku - tyle wydała Kancelaria Premiera na reklamy i PR [wideo]
Ponad 600 tys. zł trafiło do firmy White za optymalizację kampanii w Google, Facebooku i YouTube.
- Produkcja tego spotu kosztowała 49,2 tys. zł.
611 tys. zł trafiło do firmy White Sp. z o.o. za "usługę doradczo-konsultacyjną z zakresu prowadzenia i
optymalizacji kampanii online takich jak Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads, You Tube; mailing". Z kolei np. firma Open Group Łukasza Pereszczaka za realizację spotu reklamowego podsumowującego dwa lata rządu Beaty Szydło otrzymała 49,2 tys. zł. Pełne zestawienie można przeczytać tutaj.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane