"Świat Kobiety" po relaunchu

Spot wspierający wydanie opracował Digit-Art, a media zakupił Wavemaker.

Dziś do kiosków trafia miesięcznik „Świat Kobiety” w nowej odsłonie. Magazyn powiększył się o nowe działy, zaprojektowano też nowy layout.

Największą zmianą ma być wprowadzenie 13-stronicowego "Poradnika dla nowoczesnej pani domu", o tym jak urządzać wnętrza, lepiej organizować i sprzątać dom, pielęgnować rośliny. Nowe są również działy: "Opieka nad seniorem" (6 stron), "Jak robić zdrowe zakupy" (2 strony) i "Podróże z przewodnikiem" (2 strony).

Wydawca wspiera zmiany ogólnopolską kampanią reklamową obejmującą telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio oraz prasę. Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Cena pisma wzrosła z 2,49 zł do 2,69 zł.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.