"Świat Kobiety" po relaunchu
Spot wspierający wydanie opracował Digit-Art, a media zakupił Wavemaker.
Dziś do kiosków trafia miesięcznik „Świat Kobiety” w nowej odsłonie. Magazyn powiększył się o nowe działy, zaprojektowano też nowy layout.
Największą zmianą ma być wprowadzenie 13-stronicowego "Poradnika dla nowoczesnej pani domu", o tym jak urządzać wnętrza, lepiej organizować i sprzątać dom, pielęgnować rośliny. Nowe są również działy: "Opieka nad seniorem" (6 stron), "Jak robić zdrowe zakupy" (2 strony) i "Podróże z przewodnikiem" (2 strony).
Wydawca wspiera zmiany ogólnopolską kampanią reklamową obejmującą telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio oraz prasę. Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.
Cena pisma wzrosła z 2,49 zł do 2,69 zł.
Komentarze
Artykuły powiązane