Brand New Galaxy przejmuje Stratosferę

Będzie nią kierować Monika Kowalewska jako dyrektor zarządzająca, wcześniej związana z Superbrands w Polsce.

Od lewej: Agnieszka Grynkiewicz, Krzysztof Najder i Monika Kowalewska
Od lewej: Agnieszka Grynkiewicz, Krzysztof Najder i Monika Kowalewska
Brand New Galaxy przejęło 85 proc. udziałów w Stratosferze. Kwoty transakcji nie podano. Oferta Stratosfery obejmuje tworzenie strategii marketingowych wraz z rozwojem pozycjonowania oraz strategie i korekty architektury portfela. 

Stratosferę założyli w 1997 r. Agnieszka Grynkiewicz i Krzysztof Najder, partnerzy, którzy od początku czerwca 2018 r. dołączyli do Galaktyki (Brand New Galaxy) z czterema strategami z oryginalnego składu. Stratosferą w BNG będzie zarządzać Monika Kowalewska jako dyrektor zarządzająca, wcześniej związana z Superbrands w Polsce. W Superbrands zastąpi ją Tomasz Mieczkowski.

Ostatnio, od 2015 r., Stratosfera była związana z Deloitte. Dwoje partnerów firmy – Patrycja Venulet oraz Jan Kisielewski – stanęło wówczas na czele zespołu; wciąż pracują w Deloitte.

Deloitte miał prawo używać nazwy Stratosfera na podstawie umowy licencyjnej, która wygasa z końcem maja tego roku.

 

 

Maciej Florek 1956 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.