Tęcza powróci na plac Zbawiciela w Warszawie za sprawą Unilevera

Sponsorem wydarzenia jest marka Ben & Jerry's.

Tęcza na placu Zbawiciela w Warszawie, odczytywana jako symbol równouprawnienia dla środowiska LGBT, powróci na swoje miejsce. Tym razem jako obiekt sponsorowany przez markę lodów Ben & Jerry's z portfolio Unilever Polska.

Marketer i szereg organizacji społecznych zapraszają na konferencję prasową w najbliższy czwartek.

Ben & Jerry's tłumaczy, że ma długą historię angażowania się na rzecz sprawiedliwości społecznej, w tym praw społeczności LGBT – już w 1989 r. firma była pierwszym pracodawcą w amerykańskim stanie Vermont, który oferował ubezpieczenie zdrowotne partnerom pracowników, w tym parom tej samej płci.

Tęcza to instalacja artystyczna Julity Wójcik pierwotnie w latach 2011-2012 stojąca przed budynkiem Parlamentu Europejskiego w Brukseli, a w 2012-2015 na placu Zbawiciela w Warszawie.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.