TalentMedia i Wavemaker promują markę Purina [wideo]

Wybrani influencerzy przygotują filmy oraz bumper ads.

Ruszyła kampania marki Purina (Nestle), którą wspólnie przygotowała sieć partnerska TalentMedia i dom mediowy Wavemaker. Kampania realizowana jest dla przekąsek Purina Adventuros dla psów. Do akcji zaangażowani zostali: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle. W ramach kampanii influencerzy przygotują filmy oraz bumper ads. W filmach pokażą relacje z miniprzygód, które zorganizowali dla swoich psów.

Za przygotowanie strategii, koordynację i produkcję odpowiada dom mediowy Wavemaker wspólnie z TalentMedia, za zakup mediów – Wavemaker. Kampania potrwa do sierpnia br.

Maciej Florek 1957 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.