Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej [wideo]
Przygotowano geolokalizowane, ogólnopolskie działania OOH i kampanię TV. Wykorzystane zostaną też inne media.
Ruszyła również kampania w TV, zagrzewająca do zakupu Coca-Coli przed rozpoczęciem rozgrywek. Spot opiera się na myśli przewodniej "Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty", a kultowy utwór AC/DC "Are you ready" dodatkowo ma pobudzać sportowe emocje. Kampania otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych, kanałach digital, prasie, kinach i webTV oraz będzie obecna w sieci bankomatów Euronet.
Coca-Cola w ramach geolokalizacji na Śląsku ogłasza "Fertig na szpil!", w stolicy deklaruje "Warszawa gotowa na emocje!", a w Trójmieście zapowiada "Gotowi na morze emocji!".
Równolegle trwa promocja narodowa, największa inicjatywa Coca-Coli zaplanowana na ten rok. Fani futbolu mogą wygrać 2-osobowy wyjazd na finał mundialu w Rosji, m.in. wraz z zakwaterowaniem i dojazdem. Z kolei do końca czerwca czekają nagrody gwarantowane: piłki, unikalne paczki do gry FIFA Ultimate Team oraz puszki Coca-Cola Zero 200 ml.
McCann Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacja materiałów BTL oraz obsługa promocji narodowej po stronie agencji Fortis.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.