Fresco z największą kampanią w historii [wideo]

Ambra przeznaczyła na nagrody ponad 50 tys. zł.

Największa w kraju firma winiarska Ambra SA przygotowała dla swojej marki win Fresco największą kampanię reklamową w jej historii. Ma ona charakter promocji konsumenckiej pod hasłem: "Wszystko dla orzeźwienia". Poprzez stronę konkursową konsumenci mogą przesyłać zdjęcia, na których pokażą, co zrobią dla orzeźwienia. Zwycięzca będzie mógł zabrać pięć osób na tygodniowy pobyt w willi we Włoszech. W ten sposób Ambra promuje owocowe Fresco Frizzante (5,5 proc. zawartości alkoholu) w małych odkręcanych butelkach 250 ml za 4,99 zł.

Akcję wspiera kampania promocyjna w internecie i mediach tradycyjnych. Jej główną osią jest letni spot, który będzie emitowany do połowy sierpnia (w internecie). Za spot i kampanię w sieci, w tym zakup mediów, odpowiada agencja Los Majores. Za obsługę PR – agencja Kuźnia PR.

Maciej Burlikowski 977 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.